Veebipoe lappa.ee (edaspidi veebipood) omanik on Lappa Paws OÜ (registrikood 14618063).

Üldtingimused

  • Käesolevad tingimused kehtivad veebipoodi klientide ja veebipoodi vahel veebipood ostetavate toodete puhul tekkivate õigussuhete kohta.
  • Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipood ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
  • Veebipood on õigustatud veebipood arengust tulenevalt ning veebipood parema ja turvalisema kasutamise huvides käesolevaid ostutingimusi ja hinnakirja muutma ning täiendama. Ostutingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamishetkest veebipoe internetileheküljel. Kui tellimus edastati enne ostutingimuste muudatuste jõustumist, rakendatakse neid ostutingimusi, mis kehtisid tellimuse edastamise ajal, välja arvatud juhul, kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.
  • Veebipoodis registreerudes või ostu sooritades nõustub klient veebipoe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

  • Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest müüja arvelduskontole.
  • Kõik veebipoe hinnad on toodud eurodes.
  • Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
  • Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
  • Teave kauba kohta on esitatud veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

  • Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
  • Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Tellimuse eest tasumine

  • Võimalikud makseviisid:
    • veebipoodi veebilehelt, internetipankade lingi kaudu;
    • krediitkaardiga;
  • Allahindluskoodi või vaucheri kasutamisel klient nõustub ning on kohustatud:
    • sisestama olemasolevat sooduskoodi või vaucheri numbri selleks ettenähtud väljale tellimuse ostukorvis ja vajutama nupule „Aktiveerida kood“;
    • veenduma, et soodustus on tellimuses rakendunud – hilisemaid pretensioone tellimuse maksumuse üle ei rahuldata;
    • tellimuses näidatud summa kuulub maksmisele;
    • juhul, kui tellimuse lõppsumma on 0.- ,siis midagi maksma ei pea – Teie tellimus läks töösse automaatselt;

Kauba kohaletoimetamine ja üleandmine

  • Kauba kohaletoimetamine Eesti piires sobiv Omniva pakiautomaatiga on TASUTA.
    • Kauba kohaletoimetamine Eesti piires kulleriga või postkontorisse tasub ostja. Transporditeenuste hind on toodud ostukorvi lehel.
    • Kauba kohaletoimetamine Välismaale (pakiautomaat, kuller või postkontor) tasub ostja. Transporditeenuste hind on toodud ostukorvi lehel.
  • Kohaletoimetamist organiseerib Omniva. Valides Omniva pakiautomaadi, jõuab toode kliendi poolt valitud pakiautomaati 2-6 tööpäeva jooksul (Eesti piires). Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS teatega, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, tagastuskoodi ning hoiutähtaja lõppu. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse toode tagasi veebipoele.
  • Valides kohaletoimetamise viisina Postkontori,  jõuab Toode Kliendi poolt valitud postkontorisse 2-6 tööpäeva jooksul (Eesti piires) arvates tellimuse kinnituse saatmisest kliendi e-posti aadressile. Toote jõudmisest postkontorisse, teavitatakse klienti SMS teatega, mis sisaldab infot postkontori kohta, kust klient toote kätte saab. Toodet hoitakse postkontoris 14 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi veebipoele.
  • Valides kohaletoimetamise viisina kulleri, jõuab toode kliendi poolt valitud aadressile 2-6 tööpäeva jooksul (Eesti piires) arvates tellimuse kinnituse saatmisest kliendi e-posti aadressile. Kuller võtab kliendiga ühendust telefoni teel ning kooskõlastab kättetoimetamiseks sobiva aja. Ebaõnnestunud väljastuskatse korral jääb saadetis hoiule elukohajärgsesse postkontorisse ning kliendile edastatakse postisaadetise saabumise teade e-kirjaga kliendi e-posti aadressile või lihtkirjaga postkasti. Toodet hoitakse postkontoris 14 kalendripäeva. Juhul kui klient ei lähe tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, saadetakse toode tagasi veebipoele.
  • Kauba kohaletoimetamine välismaale (pakiautomaat, kuller või postkontor) organiseerib Omniva 2-21 tööpäeva jooksul.
  • Kui kauba kohaletoimetamise tähtaeg läheb üle, palume saata tellimuse kohta järelepärimine meie e-mailile. Teile saadetakse tellimuse hilinemise põhjus ning teatatakse uuest eeldatavast kohaletoimetuse ajast.
  • Veebipood ei võta endale kohustust kompenseerida kauba hilinemisest tulenevaid kahjusid.
  • Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või  -õigsusest.
  • Kauba vastuvõtmisel kontoris, pakiautomaadist või kullerilt on ostja kohustatud veenduma kauba pakendi terviklikkuses. Pakendi vigastuse olemasolul peab ostja pakendi avama ning kontrollima, kas kaubal esinevad vigastused. Kauba vigastuste olemasolul on ostja kohustatud loovutama kauba kullerile või asetama kauba tagasi pakiautomaati ning mitte allkirjastama kättesaamise kinnitust. Kauba kättesaamisel kinnitab ostja oma allkirjaga (või kättesaamisega pakiautomaadist), et kauba üleandmise hetkel kaup vastab lepingu tingimustele ning edasisi pretensioone seoses kauba terviklikkusega ei rahuldata.

Ostust keeldumine

  • Kui ostetud kaup mingil põhjusel ei sobi, on ostjal õigus ostu-müügi lepingu katkestamiseks 14 kalendripäeva jooksul, alates kauba kättesaamisest (VÕS §56 punktid 1 ja 2).
  • Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning peab olema originaalpakendis.
  • Juhul, kui ostja soovib ostu-müügi lepingu katkestada, tuleb tal sellest 14 kalendripäeva jooksul, alates kauba kättesaamisest, teavitada sellest veebipood e-posti aadressil info@lappa.ee.
  • Ostja nõustub kandma kauba tagastamisel tekkivad postikulud, välja arvatud juhul, kui tagastatav kaup ei vasta tellitule.
  • Juhul kui kaup ei vasta tellitule veebipood ei pea tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu (tavapärane kättetoimetamine: Omniva pakiautomaadist – Omniva pakiautomaadile).
  • Lepingu katkestamisel tuleb ostetud kaup viivitamatult (mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul) tagastada.
  • Kui tagastatav kaup ei ole uue samalaadse kaubaga samas seisukorras, siis on veebipoodil õigus arvestada ühepoolselt maha kauba väärtuse vähenemisele vastav hüvitis.
    Hüvitise suurus määratakse kindlaks igakordselt juhtumi põhiselt, lähtudes tagastatava kauba väärtuse vähenemise ulatusest.

Maksevahendite tagastamine

  • Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

Turvalisus

  • Veebipood on kaitstud e-pood, kust on turvaline osta.
  • Kliendil on õigus tutvuda tema kohta kogutud andmetega, nõuda tema isikuandmete parandamist või isikuandmete töötlemise lõpetamist igal ajal.
  • Kõiki saanud klientide isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Juurdepääs isikuandmete töötlemiseks ja muutmiseks on ainult selleks volitatud isikutel ning Lappa Paws OÜ rakendab kõiki ettevaatusabinõusid (sh administratiivseid, tehnilisi ja füüsilisi meetmeid) kliendi isikuandmete kaitsmiseks.

Vastutus ja vääramatu jõud

  • Veebipood vastutab kliendi ja klient veebipoodi ees käesolevate tingimuste rikkumisel teisele poolele tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
  • Veebipood ei vastuta kliendile tekitatud kahjude eest või viivituse eest toote kohaletoimetamisel juhul, kui kahju või viivitus on tingitud asjaolust, mida veebipood ei saanud mõjutada, ei näinud ega võinud ette näha.

Vaidluste lahendamine

  • Kui ostjal on veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@lappa.ee.
  • Kui ostja ja veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
  • Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
  • Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.